آریا آموزش

آریا آموزش

آموزش کامپیوتر
آریا آموزش

آریا آموزش

آموزش کامپیوتر

علاقه مندان به یادگیری فتوشاپ بخونن!

 

 سلام به دوستان گلم امیدوارم مطالب این وبگاه مفید واقع شده باشه.....در اینجا قصد داریم تا طریقه یادگیری فتوشاپ و حرفه ای شدن را بهتون اموزش بدم.....خیلی هامون تا حالا اسم فتوشاپ رو شنیدیم و دوس داریم یادش بگیریم ولی اصن فتوشاپ چیه؟؟؟؟؟

فتوشاپ یک برنامه فوق حرفه ای است که برای کارهای مبتدی مبتدی تا فوق العاده پیشرفته طراحی شده و با یادگیری و فراگیری نکات ان میتونید هربلایی برسر هرعکسی خواسید بیارید.

خب من ی چنتا فیلم بهتون پیشنهاد میکنم برید سراغش. این فیلمها توسط کمپانی لیندا و به دست بهترین استاد های فتوشاپ طراحی شده است.....نگران نباشید ک بگید وای زبانش انگلیسی هست من هیچی زبان بلد نیسم ن اینجور نیس.....شما زیاد نیازی نداریدک گوش کنید ببینید چی میگه شما باید ببینید چکار میکنه اینکاری ک میکنه چ نتیجه ای میده و اون فن و نکته رو یاد بگیرید ب همین سادگی...هیچوقت ی چیز رو برای خودتون بزرگش نکنین....کسانی ک پیشرفت کرده اند ب ی جایی رسیدند برید سوال کنین اینقد کلاس و درس و مطلب نبوده ک ی سر نخ میگرفتند میرفتند  جلو و خودشون میشدند حرفه ای و خودشون آموزش میدادند....تعجب نکنید سخت ترین ها اگر بخوایید بهترین ها و راحت ترین ها میشه....ی دلیل دیگه ای ک بهتون پیشنهاد میکنم فیلم فارسی نگاه نکنید چون اون کسی ک این فیلم هارو ساخته خودش ی روزی از ی استاد یاد گرفته و ممکنه اشتباه بهتون یاد بده پس برای همین شما خودتون باید از استاد یاد بگیرید تا بتونید موفق باشید.......خب جمع حرفمون شد ک اول باید فتوشاپ رو علمی یاد بگیریم......خب حالا یکی میاد میگه مهدی من کل فتوشاپ رو فول فولم ولی نمیدونم چیکار کنم از کجا شروع کنم ایده ای ندارم ......خب باز کمپانی ادوبی برای اینم اموزش گذاشته ک با دیدنش فکرتون برای ایجاد ایده های جدید باز میشه......شما نهایتا نهایتا باید در عرض یک ماه بشید استاد فتوشاپ! چطور؟ اولا ک سعی کنید همه فیلمارو زود ببینید و جمش کنید چون زیاد لفتش بدید اولا زده میشید دوما خستتون میکنه شما دیگه حداکثر ی هفته بشینید فیلمارو تموم کنید و کامل یادشون بگیرید و بعدش شروع کنید ب کار کردن و طراحی....قول بهتون میدم همینجور ک گفتم برید پیش میشید ی حرفه ای ک هرعکسی بخواد در محیط دو بعدی ایجاد یا ویرایش کنه...البته فتوشاپ در نسخه های cs5به بعد وارد محیط سه بعدی شد ک در نسخه ی cc پیشرفت چشم گیری داشت ولی باز توی مقوله ی سه بعدی غول های دیگری همچون تری دی مکس و غیره پیشرو هستند ولی در بحث دو بعدی فعلا برنامه ی ادوبی فتوشاپ بزرگترین غول کمپانی ادوبی پیشرو و پیشگام داره جلو میره و هیچ برنامه ای رو دستشو نیاوورده......خب چ عیبی داره با یکم همت شما بشید استاد همین برنامه.....یبار فیلمارو دیدید نشد دوباره ببینید.....نشدی درکار نیس کار کنید تا بشه.....خب من  لینک فیلمارو براتون درج میکنم امیدوارم با ایجاد این مطلب تونسته باشم در شما روحیه ای برای یادگیری فتوشاپ و افزایش دانسته های شما عزیزان ایجاد کرده باشم.....با مهدی همراه باشید......سوالی بود درخواستی بود حتما نظر بذارید بگید....موفق باشی


لینک های دانلود فیلم های اموزشی:


آموزشی علمی فتوشاپ از کمپانی لیندا:


سطح مبتدی  -  سطح متوسط  -  سطح پیشرفته  -  سطح حرفه ای



آموزش تکنیک های فتوشاپ از کمپانی لیندا:


قسمت اول  -  قسمت دوم  -  قسمت سوم  -  قسمت چهارم -   قسمت پنجم  -  قسمت ششم  -  قسمت هفتم  -  قسمت هشتم



ی فیلم اموزشی دیگه هم هست ک ببینید بد نیست :

 


آموزش تکنیک های حرفه ای فتوشاپ








مدرس جناب آقای Deke McClelland


نظرات 1 + ارسال نظر
zahra d دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 12:14

سلام اقا مهدی هر کاری کردم هیچ کدوم از مطالب باز نشدم ک بخوام چیزی یاد بگیرم میشه راهنمائیم کنی

سلام.....منظورتون از مطالب چیه؟؟؟؟ لینک های دانلود؟؟؟؟
اگه لینک های دانلود منظورتون باشه ممکنه اون موقه سرعتتون کم بوده دوباره سعی کنید ولی ناامید نشید ک بهترین آموزش هارو از دست دادید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.